درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید كارمن به اشتراك گزاري انواع مطالب علمي و آموزنده و جالب براي همه است
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
مطالب علمي و آموزنده و جالب
به اشتراك گزاري انواع مطالب علمي و آموزنده و جالب براي همه




Elite 5 مخصوص حرفه ای ها

در بازار گسترده گوشی‌های هوشمند تنها کمپانی‌هایی قادر به جذب کاربران زیاد و وفادار هستند که از نظر تیراژ تولید، عرضه گسترده، کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش، گام‌های سنجیده و بزرگی بردارند. لیگو (Leagoo) یکی از برندهای مطرح در چین است که با طراحی و ساخت گوشی‌های با کیفیت و خدمات پس‌ازفروش مطلوب، جامعه وفاداری از مشتریان را در ۳۰ کشور و منطقه اروپایی، امریکایی و آسیایی برای خود ایجاد کرده و علاوه برآن بخش بزرگی از بازار چین، مالزی و جنوب شرق آسیا را به‌خود اختصاص داده است.

فلسفه و هویت برند لیگو بر پایه سه مفهوم کلیدی طراحی، کیفیت و خدمات استوار است. محصولات این شرکت در دو سری Elite و Lead با گارانتی رسمی و خدمات پس از فروش گسترده وارد بازار کشور شده‌اند و با برچسب قیمتی مناسب در کنار کیفیت بالای سخت‌افزاری انتخاب مطلوبی برای کاربران هوشمند ایرانی به‌شمار می‌روند.

Elite 5 یکی از جدید‌ترین مدل‌های سری Elite‌ به‌شمار می‌رود که با طراحی متفاوت و خیره‌کننده خود در کنار قدرت بالای سخت‌افزاری و امکانات جذاب متعدد، یکی از پرچمداران لیگو در بازار است. این گوشی به نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD‌، زاویه دید گسترده، حاشیه اطراف باریک و دقت بالای نمایش رنگ‌ها مجهز شده است که تجربه تصویری چشم‌نوازی را در برابر چشمان کاربران به‌نمایش می‌گذارد. پردازنده ۴ هسته‌ای کم‌مصرف و ۶۴ بیتی این گوشی در کنار رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیکابایتی هیچ دغدغه‌ای را برای اجرای سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های اندرویدی برای کاربران به‌جا نمی‌گذارد.

در ساخت بدنه Elite 5‌ از آلیاژ آلومینیوم-تیتانیوم استفاده شده است که ضمن جذاب کردن ظاهر گوشی، مقاومت بدنه گوشی را در برابر ضربه و فشار و خمش تا ۵۰ درصد نسبت به مواد رایج استفاده شده در ساخت گوشی بیشتر کرده است تا بتوان به این گوشی لقب مرد آهنی را اعطا کرد.

بر روی Elite 5 سیستم‌عامل اندروید نسخه ۵.۱ قرار دارد. همچنین رابط کاربری اختصاصی لیگو با امکانات متنوع نظیر حالت مهمان، ذخیره نیرو، آنلاک هوشمند و پشتیبانی از دستورات اشاره‌ای به شکلی طراحی شده است که از پتانسیل ۶۴‌بیتی بودن پردازنده گوشی به‌خوبی استفاده گردد.

دوربین اصلی الیت ۵ به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی و دوربین سلفی آن به سنسور ۸ مگاپیکسلی تجهیز شده است. در این گوشی از باتری‌ فوق فشرده و غول‌آسای ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که نسبت به دیگر باتری‌ها با ظرفیت مشابه، ۱۰ درصد توان شارژدهی بیشتری دارد. شما می‌توانید از این گوشی و باتری فوق‌العاده آن به‌عنوان پاوربانک نیز استفاده کنید. لیگو برای سرعت بخشیدن به فرآیند شارژ این باتری پرظرفیت از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی خود بهره برده که قادر است در ۳۰ دقیقه، نزدیک به ۴۵ درصد باتری گوشی را شارژ کند. با تکنولوژی شارژ سریع، الیت ۵ برای شارژ شدن کامل تنها به ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

Elite 5 بدون شک یکی از بهترین گوشی‌ّ‌های لیگو به‌شمار می‌رود که از بهترین تکنولوژی‌های کنونی دنیای فناوری در آن استفاده شده است. نمایشگر درخشان، باتری با ظرفیت بالا وشارژ سریع، قابلیت ریموت کنترل اینفرارد برای کنترل بیش از ۲۰ هزار مدل دستگاه مولتی‌مدیا، فریم فلزی از جنس آلومینیوم-تیتانیوم، پردازنده چهارهسته‌ای ۶۴ بیتی، قابلیت افزایش حافظه از طریق شیار MicroSD و بسیاری از امکانات متعدد نرم‌افزاری دیگر باعث می‌شوند که نتوان از آن به‌سادگی گذر کرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 10 بهمن 1394برچسب:, :: 1:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : ali